Bilgi İşlem Daire Başkanlığımız; tüm kaynaklarıyla öğrencilerimize etkin, verimli, kaliteli hizmet verme anlayışıyla görev yapmaktadır.
Öğrencilerimiz;
Pandemi öncesinde hizmete sunduğumuz ve pandemi sürecinde de geliştirdiğimiz “ODTÜ Mobile” uygulamasını mobil cihazlarına indirebilir, uygulamayla birçok bilişim servisine kolaylıkla erişebilirler.
Ankara kampüsümüzde “eduroam” ve “meturoam” ağlarını kullanarak 1960’ı aşkın kablosuz ağ cihazı ile kapasitesi ve kapsama alanı genişletilmiş kablosuz internet imkânlarından faydalanabilirler. (http://faq.cc.metu.edu.tr/tr/groups/kablosuz-ag )
BİDB tarafından merkezi olarak kullanıma sunulan lisanslı yazılımlarla ilgili olarak, bu yazılımların temin edildiği firmaların düzenlediği çeşitli teknik eğitim ve seminerlere ODTÜ Lisanslı Yazılımlar Servisi sayfasının "Seminer Duyuruları" başlıklı bölümünden ulaşabilirler. Düzenlenen eğitim ve seminerlerin konusu, tarih/saati, konuşmacıları ve katılım koşulları ile ilgili bilgilerin yer aldığı bu sayfa, firmaların duyurduğu yeni bilgiler ışığında düzenli olarak güncellenmektedir.
Üniversitemizin, akademik birimlerin, öğrenci topluluklarının ve diğer iç paydaşların sosyal medya hesaplarını takip edebilirler.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığınca yürütülen ODTÜ bilişim hizmetleri ile ilgili ihtiyaç duydukları konularda BİDB Sıkça Sorulan Sorular servisini ziyaret edebilirler.
Bilişim hizmetleriyle ilgili sorularını, sorunlarını, taleplerini “Bilişim Destek Formu” ve hotline@metu.edu.tr adresi üzerinden Bilgi İşlem Daire Başkanlığına iletebilirler.
Online iletişim kanalları üzerinden çözülemeyecek nitelikteki sorunları için, pandemi süresince yüz yüze kesintisiz hizmet veren Başkanlığımız Kullanıcı Hizmetleri Birimi’ni ziyaret edebilirler. (https://rota.metu.edu.tr/yer/63/bilgi-islem-daire-baskanligi) Kullanıcı Hizmetleri Birimi hizmetlerinin yürütüldüğü B-14 nolu odada pandemi koşullarına uygun hizmet ortamı için gerekli tedbirler alınmıştır.